introducció

poc a poc he vist que el Sr.Pistraus prenia excessivament la veu de Joan Vallvé.

Política, contes, opinió, projectes... això no li pertoca al de Can Pistraus, així que obro un altre calaix on posar-hi el que em pertoca perquè no distorsioni un Sr.Pistraus que es manté (o es vol mantenir, com m'ha dit) al marge del que deia.

Amb l'intenció d'aixafar a base de posts aquesta primera i esquifida introducció queda inaugurat el Walden III.

En breu es traslladaràn alguns posts de can Pistraus, només els que toquin, esclar.
Benvinguts

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja es pot comentar a can joan! com que no m'en refio del Sr. Pistraus, ja em penjo jo el text.

Em vull donar el "gustassu" de ser la primera en innaugurar els comentaris d'aquest nou blog. Això és com agafar una llibreta nova i estrenar-la o com trepitjar un tros de platja a les 7 del matí. En fi, que vull ser la primera!