Maig

Frase del mes: Madrid 2, Barça 6.

La veritat és que sap una mica de greu posar-la com a frase del mes, després d'un 1 de Maig ben sonat en un context de retallada de drets laborals en nom de la crisi, la que no estan pagant ni els culpables d'aquesta ni els que quan la gallina cagava els ous s'enriquien i ara tallin l'aixeta, no fos cas que perdessin part del que van poder arreplegar.

Però sembla que aquí el que més interessa ara per ara és l'històric Barça -no me'n queixo, jo en sóc un més- i aquest 2 -6 és la última perla que ens ha deixat als culés. Per poca frase que sigui, aquest mes tocava això.


Cançó del mes: Mandolines tralari - El Petit de Cal Eril (...i les sargantanes al sol)

El Petit de Cal Eril el vaig conèixer en un concert d'u_mä al BocaNord. Em va sorprendre molt, em vaig trobar amb aquella banda desenfadada i un noi al davant (el Joan de Cal Eril) amb un posat (veu, intenció, comentaris entre cançons) molt inimitable. Un posat que recull perfectament la seva música i lletres. Aquest cap de setmana hem estat a la Fira de Música al Carrer de Vilasseca i aquesta era la cançó del festival i he recordat com em va agradar. Concretament aquesta cançó, és molt d'aquest posat. Podeu escoltar aquesta i altres cançons del disc al seu myspace.


Recomanació del mes: bajaryoutube.com

Un senzill truc per qui encara no el sàpiga per baixar-se un video del youtube. Només cal estar en la pàgina del youtube del video que vulguis baixar, amb una adreça com aquesta:
http://www.youtube.com/watch?v=bBZEhmDOHOw&feature=related
Cal introduir bajar davant de youtube:
http://www.bajaryoutube.com/watch?v=bBZEhmDOHOw&feature=related
us apareixerà una pàgina des d'on us podeu baixar el video en format .flv o .mp4. Per a canviar-ne el format, la mateixa web us recomana un programa. Personalment, recomano el SUPER©, serveix per convertit tot format de video a tot format de video amb tot tipus d'opcions de qualitat del video, del so, de la relació, etc.