Març

Aquest mes no he publicat res. Era el que em temia... No vol dir que no hagi treballat! En breu un d'aquests relats que penjo de tant en tant. Mentrestant tiro de les recomanacions d'aquest mes:

Frase del mes: Vasos, cucharas, a través de tu risa la vida me pide perdón.

És un tros de la lletra de la cançó de Febrer (1,2,3, Sol - Standstill [VivaLaGuerra]). Treta de context i sense sentir-la cantada per aquella veu és més carrinclona del que és realment. Però no volia deixar de ressaltar que no només la música dels Standstill m'ha absorbit, sinó que també ho han fet, i molt, les seves lletres.

Cançó del mes: Nantes - Beirut (The Flying Club Cup)

Aquesta és una cançó pendent de recomanar. Beirut és un grup recent descobert que m'ha agradat molt, una sonoritat molt concreta bastant casolana. Les cançons es defensen bastant soles sense necessitat d'una gran producció però ben arranjades. Aquí tenen el youtube de la cançó:



Recomanacions del mes:

Cita a ciegas


Per a qui encara no els conegui, Cita a ciegas són el Jonny i l'Enric. El Jonny és un cantant amb una veu extraordinària, no exagero, ho pot confirmar qui l'ha sentit. És l'actual cantant de se atormenta una vecina i a contra Blues on, igual que amb Cita a ciegas, també hi toca l'acústica. L'Enric la veritat és que em costa mirar-me'l objectivament. Ja em sembla normal, a aquestes altures, que algú pugui tocar la guitarra i que a l'hora toqui el baix fredless com ho fa ell. I no ho és, la veritat. L'espectacle (perquè no només és concert) és tot de versions de Stevie Wonder (d'aquí el nom del grup) i tot i ser només dos, és molt complet i variat.

Em costa d'explicar-ho, aneu-ho a comprovar el dijous 12 de Març a les 22h al El Coleccionista (Gràcia, BCN) i si no podeu, escolteu-los al seu Myspace


Un tal ímpetu vital

Aquesta és una obra de teatre molt recomanable. No he parlat mai d'una obra de teatre i tampoc sé què dir-ne, simplement que m'ha agradat moltíssim. És una reflexió sobre el progrés de la humanitat amb ironia i sense estereotips teatrals. Un format molt original., llegiu vosaltres mateixos què en diuen a la web del teatre lliure. Aneu-hi del 5 al 22 de Març a l'espai lliure.

2 comentaris:

clara ha dit...

jo hi aniré! ens hi veiem, doncs?

joan ha dit...

Tinc un sopar! intentaré arribar-hi però ho dubto... i ja em fot ràbia ja.. que poc que toquen!!