u_mä i el meu "bitxo" al TN de TV3

Com alguns de vosaltres sabreu, ja fa un temps que formo part d'u_mä. U_mä és un projecte de mon germà (Pau Vallvé) i la Maria Coma. Jo i en Campi (Carles Campon) completem el grup.

Alguns menys de vosaltres sabreu que estic fent un projecte final de carrera i menys encara de què es tracta.

El meu 'bitxo', uns metal·lòfons accionats per electroimants, que per cert m'agradaria batejar (s'accepten suggeriments!!) encara està en desenvolupament, fins ara només he enllestit el "hardware", falta una gran part de programació per ordinador, però això ja ho explicaré un altre dia.

La cosa és que recent construit el primer prototip funcional, en els seus primers dies d'adaptació al grup, ja ha sortit a la 'tele'! No es pot dir que l'aparell no apunti ben alt, recent nascut ja apareix al TN migdia de TV3.


Ja us aniré mantenint informats de l'evolució del projecte, de moment aquí teniu el tall del TN i algunes 'afotos' val a dir, una mica antigues. Si veniu a algun concert d'u_mä (anunciats a ls esdeveniments patrocinats d'aquest blog) podreu veure'l en acció.