Carmel Amunt

Com sabeu, recentment he estat nomenat conseller a dedicació exclusiva del districte d'Horta Guinardó. Com vaig remarcar públicament, em fa molta il·lusió tenir l’oportunitat d’estar al servei de la gent i les entitats del districte on he crescut i que he vist créixer, representant la meva ideologia que és la de Joves d’Esquerra Verda i d’Iniciativa per Catalunya Verds.

Amb aquest poc temps he pogut entendre lleugerament què representa ser conseller d'ICV en aquest districte. Poc a poc, em vaig empapant de quins projectes estan en marxa, quines actuacions estan previstes o s'estan executant. Alucinant, em fascina.

Quan el divendres passat marxava de la biblioteca Juan Marsé ho feia fascinat, optimista.

Sortia d'un acte de celebració del 10è aniversari Carmel Amunt i del Premi Nacional de Cinema atorgat a Claudio Zulián per el documental "A través del Carmel" co-produit per la plataforma. Quan la gent creu en el projecte en que treballen es nota i el projecte funciona, divendres a la sala d'actes de la biblioteca Juan Marsé es respirava aquell ambient d'il·lusió i ganes de treballar, d'implicació amb el propi barri.

Des d'aquí volia donar les gràcies a tota aquesta gent que des d'entitats, associacions i ciutadania uneixen forces en aquesta plataforma, perquè a més de tota la gran tasca que han i estan fent, contagien optimisme i ganes de seguir lluitant per un món més just.

Felicitats a Carmel Amunt i al Claudio Zulián. Són un exemple per a tothom.