Walden III ja funciona

NOU BLOG!

Finalment, després d'uns dies de traspàs i mudances, ja m'he establert plenament en el blog personal:
Walden III

Novetats:
La imatge del mes, la recomanació cultural o d'oci del mes i la cançó del mes.
Uns quants links que us poden ser útils (queixes/suggeriments a l'ajuntament de bcn, tmb, històries de barcelona, entre d'altres...) i enllaços als blogs amics.

D'altra banda, ja he traspassat tots els posts que he cregut que pertocaven a aquest blog així com tots els vostres comentaris.

Això és tot!

6 comentaris:

Roger T. ha dit...

sr. pistraus, encara que uns dies després, et vaig contestar al teu comentari al meu blog, per si de cas no ho has vist, i en cas que ho vulguis veure, bé, salutacions.

Roger T. ha dit...

sr. pistraus, ja li contestaré bé la seva resposta, aquí al seu blog com suggereix. De moment, només dir-li, sobre la seva insinuació, que jo no tinc res a veure, ni vull tenir res a veure, amb CiU. Les meves preferències polítiques són entre els partits catalanistes, o sigui, ERC i CiU. Ho explico, per exemple, aquí: http://magradaparlar.blogspot.com/2007/05/s-intil-per-tots-votar-ciu-clar.html Però no em dec a cap en concret. Només sóc un català, que procuro viure com a tal al meu país, i lluito contra la injusticia lluitant, modestament contra la que es comet al meu país.

Anònim ha dit...

Salutacions des d'aquesta nova finestra. No em queda gaire clar de qui és, però. Interpreto que el Walden III és l'òrgan d'expressió d'en Joan Vallvé però veig que tots el escrits estan penjats pel Sr Pistraus. No és que em molesti la dicotomia en sí mateixa, però com que doneu a entendre que el Walden l'heu creat per clarificar postures, idees, etc., d'ambdós personatges l'"emboliu" comença a ser preocupant.
Una abraçada d'en Jaume el Noi.

Joan Vallvé ha dit...

Senyor Jaume el noi!

Estem en procés d'adequació del Walden III, durant un temps, amablement, el Sr.Pistraus ha sigut el padrí del blog.

Ara, independitzat, visc i gestiono solet aquest blog un cop el Sr.Pistraus ha traspassat els posts i els comentaris d'un blog a l'altre.

A partir d'ara, Joan Vallvé (com ara) escriurà en el blog.

salutacions

Montserratti ha dit...

Sr. Joan Vallvé, gràcies per descobrir-me un nou músic, que pel que veig, promet! en Jeff Buckley, és d' aquells músics que et dóna la sensació d' haver sentit a parlar tota la vida, però que mai has escoltat (per desgràcia això em passa més sovint del que voldría...). Gràcies, m' ha encantat!

Aquí li deixo un altre regalet, pq rigui una estona o això espero!

http://www.youtube.com/watch?v=8153wVdW1Qg

Joan Vallvé ha dit...

Quin paio més raro i més graciós!!

Gracies per visitar el blog! Jo encantadíssim d'haver-li "descobert" en Jeff Buckley!! Miri d'aconseguir 'Grace' el seu famós disc, a veure què li sembla.

Bones vacances a qui no en tingui!